Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

Erik Lange skrev:

> Øhm.. det er originale Dublin Core _elementer_,

Jeg tror ikke jeg spurgte klart nok. Det jeg er interesseret
i er om der er en officiel afbildning mellem felter i et
SMTP-brevhoved og Dublin Core-elementer. Og om det var den
du gengav ovenfor.

Altså: Er det en del af Dublin Core-specifikationen at:

 * "Subject"-feltet i SMTP svarer til "Title"-elementet i
   Dublin Core?

 * "From"-feltet i SMTP svarer til "Creator"-elementet i
   Dublin Core?

 * "Mailing-List"-feltet i SMTP (er det overhovedet med i
   RFC'en?) svarer til "Subject"-elementet i Dublin Core?

 * "Keywords"-feltet i SMTP svarer til "Subject"-elementet i
   Dublin Core?

Jacob
--
Stavekontrol i Pine: