Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

Ja jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle placere mit indlæg.

Jeg synes at der er for meget diskusion om index metoder og næsten intet
fokus på problemet.

Det er ikke muligheden for at finde tekniske løsninger der er det centrale
for en der vil vide mere om sslug og Linux. Snarere en mulighed for at få
let fattelige oplysninger om hvordan, hvor og hvorfor.

Her kunne en FAQ være til stor hjælp. Jeg fristes næsten til at sige at det
vil være et stort skridt i den rigtige retning.

Så et punkt under SSLUG der hedder FAQ, vil hæve brugervenligheden en hel
del.

Mvh

Per R Laursen