Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

In article <sslug@sslug>, Erik Lange wrote:

>  Hm.. jeg ser ikke det store behov for at lave om på mail-arkivet - det
>  fungerer jo perfekt som det er.

Jeg ville meget gerne have en søgning i mailarkivet der dels ratede
efter hits og dels efter alder. Jeg er træt at at kigge på 3 år gamle
løsninger når det er installationsbug i en ny distribution jeg kigger
efter løsning til.

Men desværre kan jeg ikke rigtigt se en nem måde at gøre dette på.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.