Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

Frank Damgaard skrev:

> Problemet er ligeså meget at finde en brugbar teknisk
> løsning. Sandsynligvis er det noget vi selv må
> programmere, hvis der ikke findes færdige løsninger,
> specielt hvis det skal virke på de eksisterende sider.

Men det kan vi vel tænke over, når der er nogen der har
nogle lidt mere konkrete forbedringsforslag end "bedre".

Jeg vil ikke benægte at det kan vise sig at www_admin melder
ud at noget er for bøvlet at implementere, men skal vi ikke
lige vente på de konkrete ønsker.

Forslaget om at bruge Dublin Core-metadata på websiderne
synes jeg godt om, og det er der så vidt jeg kan se ikke
noget problem i. Findes der nogle regler for hvordan Dublin
Core afbildes til brev- og artikelhoveder (SMTP og NNTP)?
Eller skal vi til selv at finde på hvilke felter folk skal
føje til deres breve, for at kunne styre metadataene på
siderne med deres breve i postarkivet?

Jacob
--
http://www.ldraw.org/download/start/linux/