Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Thu, 2002-08-22 at 21:42, Erik Lange wrote:
> <META NAME="DC.Title" CONTENT="Linux - Friheden til at vælge">
> <META NAME="DC.Subject" CONTENT="Linuxbog">

Overskuelige ændringer. Hvor kan man finde en oversigt over de
forskellige DC.* felter?

> Man kan så køre robot-scriptet en eller flere gange i døgnet med et
> crunch-job eller hvad det nu er det hedder... (jeg er ikke programmør! LOL)

cron job ;)

> Mere indviklet behøver det ikke være, tror jeg ... et fikst lille
> do-it-yourself-CMS ;-)

Lyder enkelt og overskueligt. Så kan man også lade nogle dokumenter
(f.eks. E-mail arkivet) stå uden for CMS indekset, simpelthen ved at
udelade meta tags'ene.

Måske ikke nogen dårlig idé alligevel.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

  "See, partitioning is easy. Err... oops."