Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Thu, 2002-08-22 at 19:24, Frank Damgaard wrote:

> Problemet er ligeså meget at finde en brugbar teknisk løsning.
> Sandsynligvis er det noget vi selv må programmere, hvis der
> ikke findes færdige løsninger, specielt hvis det skal
> virke på de eksisterende sider.

... og dette vil kræve (mere) arbejde fra de føromtalte "nørder" -
"almindelige mennesker" kan vel ikke implementere en løsning. ;)

Det jeg prøver på at sige er, at lige meget om man fortsætter med det
eksisterende system eller går over til noget med automatisk indeksering,
så vil det, om ikke andet så i overgangsfasen, give en del mere arbejde
til nogle admins et eller andet sted (www_admin måske?).

Ikke at jeg dermed siger, at sslug.dk ikke skal gå over til at nyt, og
måske smartere, system. Det er bare ikke lige så let gjort, som flere af
indlæggene her i debatten antyder.

Mvh
./Brix
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

  "See, partitioning is easy. Err... oops."