Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Thu, 2002-08-22 at 15:50, Frank Damgaard wrote:

> Det er faktisk normen andre steder, og sker ofte.
> Pludselig forsvinder information til stor gene for de gamle brugere.
> Man tager ligesom en total redesign og alt laves forfra,
> dvs. "alt", er kun det man syntes er relevant, resten smides ud.
> Der er sjældent at de gamle siders indhold overlever,
> det er simpelthen for resourcekrævende!
> Så hvordan vil det ikke være for en forening med frivillige
> hjælper der pludselig skal ombygge flere års arbejde ?
> Det kræver gode ideer for at lave en teknisk løsning
> der giver mindst muligt ekstraarbejde.
>
> PS.
> [...]

Jeg kan kun foreslå løsninger ikke implementere disse teknisk.
Min tanke var at slå en streg på et egnet tidspunkt f.eks. ved et
årsskifte. Så kunne der måske være et link på den nye forside, der viste
hen til hele den gamle hjemmeside med indhold.

Med tiden har SSLUG så foretaget et effektivt skifte, men har også
bevaret sin historie, hvilket jeg finder er af afgørende vigtighed.

Jeg går ud fra at Google er ligeglad, der får man forhåbentlig den
rigtige side frem alligevel.

Kan I forstå, hvad jeg mener?

Anne

--