Re: [FORENING] Hjemmeside: Fra ris til ros.

On Thu, Aug 22, 2002 at 15:12:52 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Jeg sætter mig gerne sammen med nogle informationsarkitekter
> (eller nogen der kan lade som om de er det) og laver et
> oplæg til en ny informationsarkitektur til SSLUG.
>
> Når vi så har et forslag, så kan vi se på hvordan www_admin
> kan bruge det til at forbedre webstedet.

Gerne flere forslag, eller liste med muligheder.
Og også noget der er overkommeligt i forhold til de gamle sider.

Dem der siger "ny forbedret arkitektur" kunne også
selv kommer med nogle ideer, det er let nok at kritisere,
men at kommer på gode realiserbare forslag  til forbedring
er ikke let.

--
mvh Frank Damgaard  |