Re: [FORENING] CMS (was: Fwd: Re : [FORENING] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> Nu spørger jeg tredie gang - hvor er der et link som besøgende kan
> finde, til din artikeloversigt på sslug's side ?

Du mener hvilken vej jeg kom ind til det? Ret nemt:
 -> http://www.sslug.dk/
 -> "Artikler om Linux" (står i venstre side under Projekter)
 -> "Links til diverse online artikler" (en halv skærm nede)

Er det ikke nemt? --- noooot!

Det er bare så fedt at have et web-site hvor alle strukturændringer kun
kan blive til noget der er bedre. Yes! Ligegyldigt hvor lidt man gør, vil
det være pragtfulde forbedringer. Og ros får man også for det.

> Jo - CMS hjælper på site-strukturen ! :-)

Nej, den default der er med, er et godt udgangspunkt, ikke CMS i sig selv.

> Så er det muligt at finde alt indhold man har taget højde for da man
> lavede strukturen

"I begyndelsen var kun roden". Det er altså 7 år siden at grundlaget for
alt rodet begyndte. Det er væsentligt at have i mente.

> Åh.. good point !

Der er mange dybe links, specielt www.sslug.dk/linuxbog er ret udsat
(vil jeg tro, jeg har ikke set i loggen)

Så vi prøver først med www.linux.dk ik?

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3