Hjemmeside: Fra ris til ros.

Fra ris til ros.

Bedre hjemmeside.

Hvordan griber vi sagen an?

Ny forbedret arkitektur - ja, tak!

Kunne vi ikke overveje at lave en ny forbedret arkitektur på SSLUGs
hjemmeside med start fra den 1. januar 2003.

På den måde vil det sikkert blive mere spændende for admin- folkene at
fortsætte med at lægge kræfter i projektet, fordi det så er nyt,
udfordrende og fremadrettet, og de ikke er bundet af at rydde op og
flytte filer og dokumenter i uoverkommelige mængder for flere år tilbage
i tiden,- slavearbejde er det som bekendt svært at finde frivillig
arbejdskraft til.

Der går faktisk ikke noget af os, hvis vi lurer et par brugervenlige
sider kunsten af. Jeg kender flere offentlige sider, hvor jeg uden
besvær kan finde, hvad jeg søger. Det er ikke tilfældet på de ypperste
teknikkeres egne sider. Det gælder for LUG´er i flere lande og er ikke
typisk for SSLUG.

Mine venner i Frankrig og Spanien var himmelfaldne, da jeg bad dem
gennemgå deres hjemmesider for mig for at fortælle mig hvor "godterne"
lå gemt og hvilke stikord ban burde kende på henholdsvis fransk, spansk
og nørdesprog (geek) for at finde frem til dem.

Man skulle næsten tro, at teknikkerne vil beholde deres hemmeligheder i
en snæver kreds og det er slet ikke tilfældet. De tænker bare på en
anden måde. Foreningens formål er at nå ud til flest mulige slutbrugere.

Anne
--
Anne Østergaard, sslug@sslug http://www.sslug.dk/