Re: [FORENING] CMS (was: Fwd: Re : [FORENING] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, Aug 22, 2002 at 12:58:04 +0200, Erik Lange wrote:

> Nu spørger jeg tredie gang - hvor er der et link som besøgende kan finde,
> til din artikeloversigt på sslug's side ?

det link er lige blevet fjernet for 4 min. siden.....
me se http://www.sslug.dk/~frank/sslugw3m.png  (online-nyt)

> Jo - CMS hjælper på site-strukturen ! :-)

er der teknisk dokumetation et sted om CMS ?
og kan det virke uden at skulle tygge på alle gamle html sider?
(ellers er det jo blot en anden udgave af en søgerobot)

--
mvh Frank Damgaard  |