Re: [FORENING] Fwd: Re: [FORENING] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, Aug 22, 2002 at 11:20:47 +0200, Erik Lange wrote:

> Smart nok - men kan jeg finde den under oversigt og punktet "artikler,
> dokumenter og infor på sslugs server" ?

Der har længe manglet en bedre "oversigt.html" gerne evt. delvist
automatisk.
Problemet er at finde/lave noget der vil fungere på de eksisterende
SSLUG sider.
(og måske en lille opsang til os i www_admin om at huske at
 opdatere oversigten når der laves nye sider!)

> Så hellere kun gi' folk de muligheder der virker - søgning.

det er også den jeg helst bruger :)

> :-))

Eller prøv w3m , se hvordan den virker i en xterm :
  http://www.sslug.dk/~frank/sslugw3m.png
Den viser også billeder !
(i xterm, kde konsol osv.)

> Nej - hvordan finder du frem til den side fra forsiden ? ;-)

Oprindelig en samling af links til online artikler (ikke hos SSLUG)
Den er vist ikke opdateret i lang tid, og er mest
historiske og evt. udgåede links.

Egentlig er "sidste.nyt" på forsiden måske bedre egnet ?

--
mvh Frank Damgaard  |