Re: [FORENING] CMS (was: Fwd: Re: [FORENING] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> Jeg kan stadig ikke finde Anne's artikel på web-siden - medmindre jeg

Hmmm, vi må nok se lidt på at strikke det anderledes sammen, for den er
ikke nem at finde.

> Det er da også foreningen der idag bliver kritiseret for at man ikke kan
> finde rundt i indholdet på siden

CMS hælper ikke på site-strukturen. En ny CMS har sikkert (en anden) god
default der er bedre end den SSLUG startede med i 1995. Strukturen er
iøvrigt lavet om en del gange i de forløbne år.

> Nej, det gør jeg heller ikke - jeg siger bare det ville være praktisk ;-)
>
> Er du uenig i dette ?

Måske. Jeg ville da ikke kalde det uhensigtsmæssigt.

> Det er ikke noget problem...

Det er dybe links ude fra jeg tænker på. De ville så få en fejl 404.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3