Re: [FORENING] CMS [was:] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> Hmm, jeg må vist hellere holde et oplæg på et hyggemøde og fortælle lidt
> om CMS ;-)

Lyder fint.

> Er der interesse for at høre noget mere om det ?

Jeg tror det. Re-post til sslug-moede og se hvad der sker.

Kan det, og det skulle undre mig andet, relaterer til Linux, ligger
det indenfor foreningens rammer.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3