Re: [FORENING] Fwd: Re: [FORENING] SSLUG får også ris fr a PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> Smart nok - men kan jeg finde den under oversigt og punktet "artikler,
> dokumenter og infor på sslugs server" ?

I et CMS kan man stadigvæk lave rod.

> Nej - hvordan finder du frem til den side fra forsiden ? ;-)

Du mener der skal være et link mere på forsiden? Måske.

> Hm.. har foreningen ikke en gang taget den beslutning, at både du og
> Anne er nogen vi stoler på så I har kompetance til at træffe den slags
> beslutninger ?

Fordi det er lidt teknisk bøvlet at sætte tingene op, gør hun det ikke
selv. Men at indføre et CMS alene for Annes skyld syntes jeg er en dårlig
idé.

> Så burde Anne jo ikke skulle spørge nogen der skal træffe en beslutning

Til trods for at jeg ikke behøver, så spørger jeg ind imellem før jeg gør
noget.

> Når Anne er blevet tildelt kompetancen rent administrativt, bør hun også
> ha' mulighed for at effektuere denne slags beslutninger selv.

Det mener jeg ikke er et retskrav.

> Hvilke ulemper ser du ?

At de sider der ligger nu ikke vil virke. SSLUG har ret mange sider, det
er ikke helt lige til.

> Er det opsættelsen eller den daglige brug du mener er uhensigtsmæssig ?
> Har du prøvet at arbejde i et CMS ?

Nej. Pyt med opsætning, det skal jo kun ske en gang. Løbende konfiguration
er vel til at lære.

> Jeg synes Martin har nogle fine argumenter imod, men det er vel ikke
> bare en gammel vane der gør at du holder fast i det eksisterende ? ;-)

SSLUG har en gammel vane med at holde fast i mig. Jeg har ikke modarbejdet
indførsel af CMS på www.linux.dk, men heller ikke gjort noget for det.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3