Re: [FORENING] Fwd: Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> [...]

Nemmest er det vel at kigge på www.linux.dk hvor vi har et CMS system...
well, nu er det altså ikke lige helt sat igang, men der er rigtig mange
gode tanker om det, og det har der været længe.

I stedet for at starte med "voldtage" www.sslug.dk, burde man tage
udgangspunkt i et af de mange andre domæner vi har. Hvis så dette CMS
system viser sig at være en god idé, kunne man så overveje videre.

Engang kørte SSLUG med Roxen web-server. Da indholdet der blev servet ud
var HTML, kunne vi udskifte Roxen med Apache uden de helt store problemer
(tror jeg nok, tak til Frank). Det frygter jeg at man ikke kan med et CMS
system.

Som Robert Strandh sagde i tirsdags: Don't expect help from anybody.
Såhhh, kom glad.

Udvikling (evolution) er godt. Revolution er noget skidt. Jeg ser CMS som
en revolution der vil efterlade en del lig.

Jeg kan ikke helt se hvordan www_admin bliver mindre glemsomme med CMS.

Fuck! Så bliver det ikke til noget med www.linux.dk

Så må vi håbe at "Nogen" melder sig ind i SSLUG.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3