Re: [FORENING] Fwd: Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med rette

On Thu, 22 Aug 2002, Erik Lange wrote:

> [...]

Jeg bruger ind imellem et trick, både for egne og andres dokumenter.

1. Post en mail med indholdet
2. Vent på at den er i mail-arkivet
3. Sæt et link på forsiden til den pågældende mail

Lidt bøvlet måske, men ret simpelt og alle kan være med bortset fra lige
det med at sætte et link ind på forsiden, hvilket kunne kaldes
godkendelsesproceduren.

Gå ind under http://www.sslug.dk/artikler/
søg efter: PHP vs. ASP
Så får du Mads Bondos afklaring om emnet - som e-mail.html .

Så er det at PROSA siger at det er "grimt". Well, det er fordi de bruger
den forkerte browser. Med Lynx/Links ser det smukt ud - et eksorbitant
æstetisk og let læseligt lay-out - jeg mangler ord!

Så kunne man sige at jeg skulle have sat noget HTML omkring Mads's
artikel. Hvorfor det? De mails jeg modtager er ikke sat i HTML, og hvis de
skulle være, er de grimmer sat op end Pine viser det. Mads's artikel/mail
bliver da ikke mere værdifuld ved at blive sat "smart" op i HTML.

Du mener http://www.sslug.dk/artikler/list.shtml ?

Jeg har lige sat den ind. Nogen skal jo tage en beslutning at den skal
sættes ind, hvilket er de redaktører (www_admin) SSLUG har.

CMF har fordele og ulemper. For SSLUG syntes jeg det har flest ulemper.

mvh/hans
Soundcard volume controls for guys who like soundcard volume
controls.		-- http://heroinewarrior.com/mix2000.php3