Re: [FORENING] Re: SSLUG f år også ris fra PROSA - m ed rette

On Wed, Aug 21, 2002 at 12:21:09AM +0200, Erik Lange wrote:

> På ingen måde - vores system kan hentes gratis på vores side ;-)

Ja, det forstår jeg, jeg skrev også "sælge" - som når man sælger idéer.
Der er ikke noget odiøst i at "sælge" - Jeg prøver da også at "sælge"
Linux til Gud og hvermand. Det er kun godt og sundt at man argumenterer
for sine idéer, når det kan holdes på et rimeligt niveau.

> Men der blev efterspurgt hvilke erfaringer folk havde med at lave websites
> der er til at finde rundt i - jeg ville bare dele mine med jer andre ;-)

Det er jeg glad for. Jeg kender ikke noget rigtigt til CMS, men
jeg kan godt se at man nok behøver noget programmel hvis man har store
websteder. Så personligt er jeg interesseret i at lære om CMS.
Jeg har bare lidt sund skepsis over for det, KISS er et godt princip.
CMS er jo et ekstra lag af kompleksitet for webstedet.
Jeg har set hvordan det gik for DKUUGs websider. Katastrofe i mine øjne.

> Jeg er da ked af hvis du føler dig trådt på - det var bestemt ikke
> meningen...

Det følte jeg overhovedet ikke, jeg så dit indlæg som meget
konstruktivt.

Hilsen
keld