Re: [FORENING] PROSAbladet om http://www.sslug.dk

In article <sslug@sslug>, Frank Damgaard wrote:
>  On Tue, Aug 20, 2002 at 21:38:00 +0200, Peter Toft wrote:
>
>  ..........snip  fra prosa artikel ....................

>  Denne forstår jeg ikke helt, vi har kun et egentlig logo på
>  forsiden, og det var den der var vinder ved vores logokonkurrence
>  og som er SSLUG's logo.
>  "hjørnerne" i rammen er for nylig lavet "antialiasing", men
>  om det har været problemet tidligere?

Jeg fatter heller ikke hvad hun mener der skulle gennem photoshop. Der
er de to billder om at siden validerer og om no patents. De er vel som
de er, mener hun vi skulle give os til at pynte på dem? Og så er der et
billeder fra billedarkivet, men det kan vi da ikke bare give os til at
manipulere?

Men måske er det ikke forsiden hun mener her. Har vi "grimme" billder
andre steder? (Her taler jeg ikke om hvem der er på dem ;)

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Har du talt med din smil fil i dag?