Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med rette

On Tue, Aug 20, 2002 at 11:50:44 +0000, Hanne Munkholm wrote:

> Jeg tror ikke der er nogen hurtig genvej til overskuelighed. Og jeg tror
> ikke, en "begynder forside" og en "rigtig SSLUG'er forside for de
> indviede" løser noget somhelst.

Derfor endte det i sin tid oprindeligt med et kompromis;
Øverste halvdel skulle helst indholde det relevante for "nye"
og nederste halvdel til os "gamle" brugere (os der kan bruge PageDown)

Det kan så måske diskuteres lidt hvilke punkter der er relevante
for hvilke brugere.....

--
mvh Frank Damgaard  |