Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med rette

Peter Toft wrote:

> PROSA er lige udkommet med deres medlemsblad, hvor der
> er stor fokus på Open Source, softwarepatenter og
> SSLUG. Halvdelen af bladet omhandler dette. Der er
> bl.a. indlæg med Anne og Hans. Meget flot!
>
> Der er også en artikel om http://www.sslug.dk hvor vi
> *ikke* får ros - IMHO har man ret i at vi bør komme
> igennem en grafisk og logisk opdatering af vores
> hjemmeside (selve forsiden er det primære). Den er ikke
> god til nybegyndere i SSLUG og min fornemmelse er at
> erfarne brugere ikke behøver forsiden til ret meget.
>
> Jeg tror vi har brug for nogen med grafisk
> [...]

Som et hurtigt fix kunne vi lave en lave galionsfigur-forside
Der byder velkommen og evt, har en
søgemaskine/index/frames/no-frames/java/whatever. Vi andre kunne så
sætte vores bookmark til den eksisterende forside.
På den måde ville vi slippe for en total ombrydning af strukturen.

--
-
Poul-Erik Andreasen