Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med ret te

On Tue, Aug 20, 2002 at 09:22:39 +0200, Erik Lange wrote:

> Fandt lige en skæg gammel artikel, der indeholder en
> "how-sucky-is-your-site"-test - skift "medarbejdere" ud med "medlemmer",
> CEO med formand, og så passer det ret godt på enhver forening :

..snip...
> Hele artiklen findes på:
> http://scobleizer.manilasites.com/2001/09/27

:-))

> - det er jo ikke et spørgsmål om at finde en ny og fiksere font at skrive
> forsiden med, men om at organisere det indhold der nu engang er på
> forsiden, løbende og dynamisk... og det har som sagt grundlæggende meget
> lidt med både teknik og grafik at gøre -  IMHO - det er helt andre baner
> man skal tænke i, hvis en evt. re-organisering skal holde over tid...

Og dette er ikke en let opgave, specielt hvis det involverer
at alle de eksisterende sider skal reorgansieres / flyttes rundt.
Og ligefrem at slette sider/information på SSLUG er vist ikke vejen frem.

PS.
Forsiden er dog "dynamisk", men det bør overvejes om der ikke skal flyttes
lidt rundt på nogle punkter.
Vi kunne også lave den lidt mere kedelig som http://www.linux.de
eller som mange andre LUG's som ofte kun har info om møder og mailinglister.
Problemet for SSLUG i forhold til andre LUG's (jeg ser her på en del af
de tyske LUG's) er at vi har så mange projekter og aktiviteter
der også skal have plads.

PPS.
I øvrigt har Kristian lige forbedret søgesiden, så nu virker
"søg på SSLUG pånær emailarkiv" igen :)

--
mvh Frank Damgaard  |