Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med ret te

In article <sslug@sslug>, Frank Damgaard wrote:
> On Mon, Aug 19, 2002 at 22:44:41 +0200, Kristian Vilmann wrote:
<SNIP>
> Men ser man på http://www.sslug.dk/stat/sslug.stat.html.gz
> så er forsiden, moede siderne,  linuxbog og adict/kalender
> nogen af de mest besøgte. Så disse bør være lettest at gå til
> fra forsiden.

Tjoo, men chancerne for at det er dem der er mest besøgte er nok
også fordi de sider er de eneste man umidlbart kan finde :)

> Derudover bør information til nye på SSLUG.dk også være let
> at finde.

Korrekt, man skal alt for langt "ind" i alle mulige links for at
finde noget brugbart information. For der er nemmerlig en hulens
bunke information, det tager bare tid at finde det.

--
/Jesper Andersen
George: What should we do if we step on a land-mine?