Re: [FORENING] SSLUG får ogsåris fra PROSA - med rette

On Tue, 20 Aug 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg har lige skrevet til PROSA om dette :-) Vi ser hvad
> der sker.

Jeg har bladet og en scanner, men gør ikke noget før jeg
har fået at vide om jeg må. (ophavsretten)

Iøvrigt lidt underligt at informere PROSA's medlemmer om
SSLUG's håbløse forside, uden at informere SSLUG's webmaster om det.

Vores forside fejler alt muligt, men den validerer dog. Det er mere
end hvad man kan sige om....

mvh/hans