Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med ret te

On Mon, Aug 19, 2002 at 22:44:41 +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Har nogen en scanner samt prosabladet ved hånden?

ok, hvis ingen med bladet har en scanner, og de nævnte
hovedpunkter var korrekte, så hjælper det næppe med en
grafiker der smider en masse drop-down menuer i javascript
ind på forsiden.

....snip.....

Men ser man på http://www.sslug.dk/stat/sslug.stat.html.gz
så er forsiden, moede siderne,  linuxbog og adict/kalender
nogen af de mest besøgte. Så disse bør være lettest at gå til
fra forsiden.
Derudover bør information til nye på SSLUG.dk også være let
at finde.

> Du kan da bare sige til :)
> Prøv lige igen.

flot, jeg havde savnet det :-)
Specielt når man leder i noget på SSLUG eller i linuxbog
er det nu meget nemmere at finde :)))

--
mvh Frank Damgaard  |