Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med rette

On Mon, Aug 19, 2002 at 08:37:50PM +0200, Peter Toft wrote:
> PROSA er lige udkommet med deres medlemsblad, hvor der
> er stor fokus på Open Source, softwarepatenter og
> SSLUG. Halvdelen af bladet omhandler dette. Der er
> bl.a. indlæg med Anne og Hans. Meget flot!

Ja, rigtigt gpdt gået!

> Der er også en artikel om http://www.sslug.dk hvor vi
> *ikke* får ros -

Det er vores websider der ikke får ros, jeg synes selve foreningen
får ganske meget ros og omtale!

> IMHO har man ret i at vi bør komme
> igennem en grafisk og logisk opdatering af vores
> hjemmeside (selve forsiden er det primære). Den er ikke
> god til nybegyndere i SSLUG og min fornemmelse er at
> erfarne brugere ikke behøver forsiden til ret meget.
>
> Jeg tror vi har brug for nogen med grafisk
> erfaring snarere end folk med teknisk HTML-snilde.
> Hvem har den slags erfaring?

Man kunne vel spørge artiklens forfatter, Petra Husum,
om hendes mere konkrete kritik. Hun er webmaster hos Prosa.

Hilsen
keld