Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA - med ret te

On Mon, Aug 19, 2002 at 20:37:50 +0200, Peter Toft wrote:

> Jeg tror vi har brug for nogen med grafisk
> erfaring snarere end folk med teknisk HTML-snilde.
> Hvem har den slags erfaring?

Hvad med at www_admin kunne få artiklen og læse den.

Udfra referater har jeg fortsået er problemet ikke er så meget
det "grafiske" på forsiden, men generelt at finde rundt på SSLUG.dk
med alt den forskellige information der er spredt mange steder.
Dog nogle ting som en SØG  der mangler i top menu og at links
i toppen ikke opfattes som links.

Det med at finde rundt på SSLUG er  ikke en let opgave at løse,
med alle de forskellige emner som SSLUG har spredt sig over,
samt den decentrale måde som www_admin fungerer på.
Og vi har desværre ikke en begrænset mængde tilbud som på simpel måde
kan  deles ind i f.eks: "om firmaet, produkter, support, presse/news"

PS.
Dog irriterer det mig at htdig søgning mangler sortering
med "hele SSLUG, SSLUG pånær postarkiv, kun postarkiv)
Som det er nu drukner søgning let med hits fra postarkiv.

--
mvh Frank Damgaard  |