Re: [FORENING] SSLUG får også ris fra PROSA -med rette

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> hjemmeside (selve forsiden er det primære). Den er ikke
> god til nybegyndere i SSLUG og min fornemmelse er at
> erfarne brugere ikke behøver forsiden til ret meget.

Jeg bruger meget sjældent andet end forsiden, men så længe kalenderen
(det er den jeg bruger) har en prominent placering så ændr væk.

--
 Peter Makholm     |              I have no caps-lock but I must scream...
 sslug@sslug |                                               -- Greg