Re: [FORENING] SSLUG-vejleder forslag

On Sun, 18 Aug 2002, Rune Zimmermann wrote:

> Er der ingen der har overvejet at lave en FAQ til SSLUG???
> Den savnede jeg i starten. - Eller den findes måske? jeg har bare ikke
> fundet den..:-)

Helt enig - den skal laves. Makholm, Anne og jeg har
vist en fælles opgave i at få det i gang, andre er
velkomne til at være med.

> Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg får med jævne mellemrum mails fra
> folk der står med et problem og har fundet min mail i kalenderen.
> De aner ikke "hvem, hvad, hvor, hvordan....".
> Jeg returnere gerne en vejleding til brug af SSLUGs lister og news.sslug.dk,
> og en henvisning til relevant liste. Så er de klaret, men prøv at tænke på
> hvor mange der ikke tør gribe en tilfældig mail på siden og spørge!

Enig

> Hay!! kan man det??..:-)
>
> <snip>
> "En hel masser der skriger på en FAQ".
> </snip>

"The hitchhikers guide to SSLUG" :)

....There is a low, deep rumbling sound in the distance.
I believe it is the sound of Penguins on the march.
Follow us into the Linux future.....