Re: [FORENING] SSLUG-vejleder forslag

"Poul-Erik Andreasen" <sslug@sslug> wrote in message

> [...]

Er der ingen der har overvejet at lave en FAQ til SSLUG???
Den savnede jeg i starten. - Eller den findes måske? jeg har bare ikke
fundet den..:-)

Jeg ved ikke om jeg er den eneste, men jeg får med jævne mellemrum mails fra
folk der står med et problem og har fundet min mail i kalenderen.
De aner ikke "hvem, hvad, hvor, hvordan....".
Jeg returnere gerne en vejleding til brug af SSLUGs lister og news.sslug.dk,
og en henvisning til relevant liste. Så er de klaret, men prøv at tænke på
hvor mange der ikke tør gribe en tilfældig mail på siden og spørge!

> Nye medllemer kender ikke SSlUG. I mange foreninger kommer folk ikke til
> generalforsamlinger og lignede fordi de er bange for straks at blive
> shanghajet til bestyrelsen.......

Hay!! kan man det??..:-)

<snip>
"En hel masser der skriger på en FAQ".