Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den 11.august 2002

Hanne Munkholm skrev:

> Det jeg prøver at sige er: Danskerne forstår ikke nok
> svensk til at opdage sådan en fejl.

Nu var det strengt taget ikke en svensker der opdagede
fejlen.

> Danskerne ved ikke hvad de stemte om. De ved hvad de
> troede det betød.

Svenskerne (o.k., _svenskeren_) stemte også for det han
troede der stod. Men det er selvfølgelig rigtigt at dem der
har svensk som modersmål har lidt lettere ved at forstå
SSLUG's vedtægter end dem der ikke har svensk som modersmål.

Jacob
--
"The point is that I am now a perfectly safe penguin!"