Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den 11. august 2002

In article <sslug@sslug>, Jacob
Sparre Andersen wrote:

>  Ja. Det var den slide jeg lagde på overheadprojektoren. (og
>  som jeg også havde gennemlæst for at sikre mig at den var
>  fejlfri - så det er ikke kun Dan Te der er ked af at fejlen
>  slap igennem) Det er selvfølgelig meget uheldigt at vi
>  allesammen overså stavefejlen, men det var stadig den tekst
>  vi stemte om. :-(

Det jeg prøver at sige er: Danskerne forstår ikke nok svensk til at
opdage sådan en fejl. Danskerne ved ikke hvad de stemte om. De ved hvad
de troede det betød.

--
Hanne Munkholm <sslug@sslug>

Har du talt med din smil fil i dag?