Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den 11. august 2002

Hanne Munkholm skrev:

> Men jeg ser et andet problem. Ved vi hvad vi stemte om?

Ja. Det var den slide jeg lagde på overheadprojektoren. (og
som jeg også havde gennemlæst for at sikre mig at den var
fejlfri - så det er ikke kun Dan Te der er ked af at fejlen
slap igennem) Det er selvfølgelig meget uheldigt at vi
allesammen overså stavefejlen, men det var stadig den tekst
vi stemte om. :-(

> Jeg er ret sikker på at alle ikke-svensktalende til
> medlemsmødet har stemt for forslaget i den tro at det
> betød det de fik forklaret. Dvs. uden at kende
> detaljerne i svensk grammatik. De har stemt for den
> betydning de troede det havde. Hvordan løser vi det
> problem? Har vi stemt om det der stod i det oprindelige
> forslag, eller det vi troede det betød?

Det der stod skrevet i forslaget.

Men i betragtning af at vi alligevel ikke regner med at
holde et ekstra medlemsmøde før årsmødet kan sagen klares
ved at:

 * Dan Te udarbejder et nyt forslag (eventuelt med Oles
   ombytning af punkt 2 og 3) og fremlægger det ved
   årsmødet.

 * Vi nedstemmer udgaven med stavefejl ved årsmødet.

 * Vi vedtager udgaven uden stavefejl første gang ved
   årsmødet.

På den måde vil forslaget kunne vedtages i den ønskede form
inden årsmødet 2003.

Jacob
--
"hvis ikke engang statens embedsmænd kan overskue et område
 med patenter - HVORDAN I HEDE HULE HELVEDE SKAL VI ANDRE SÅ