Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den 11. august 2002

Hanne Munkholm skrev:

> In article
> <sslug@sslug>,

> Jacob lavede svensk aspell på referatet før det blev
> sendt ud. Er der dér fejlen er opstået?

Det er desværre ikke helt utænkeligt, for jeg synes jeg har
set på ordet før. Og fejlen burde i det mindste være blevet
fanget der.

Nu har jeg set lidt på sagen. Trykfejlen er i den uheldige
kategori der gør at Aspells liberale ordsammensætningsregler
accepterer den som et korrekt sammensat ord.

Jacob
--
Det hedder lap, ikke padsj!