Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den11.08k2002.Ddet känn

Salve !
 Jag är ledsen att lyckades komma igenom.
Det är inte bara där det är felstavat,
det är samma sak igenom hela förslaget.

Det känns som jag har förlorat ansiktet.
DANTE

--
- It takes a lot of brains to enjoy satire, humour and wit -