Re: [FORENING] Referat af medlemsmøde den 11.08.2002

Ole Tange skrev:

> [...]
          ^^^^^^^^^^^^
Er der sluppet en stavefejl igennem her?

> Hvem skal være ordstyrer til det punkt?

Gængs praksis er så vidt jeg ved at det er formanden.

> Jeg foreslår 2 og 3 byttes om.

Jeg kan godt se din pointe, men kunne du ikke have foreslået
det, da forslaget blev sendt ud på sslug-forening?

> Nyt forslag: "Eventuelle holdninger i dette brev kan
> ikke tages til udtryk for SSLUGs officielle holdning.
> SSLUGs officielle tegnes af bestyrelsen."

Bortset fra trykfejlene virker det som et meget bedre
forslag. Det er måske lige lovlig langt. Hvad med:

  »Dette brev kan ikke tages til udtryk for SSLUG's
   officielle holdning. SSLUG's officielle holdning tegnes
   af bestyrelsen.«

Jacob
--
"You've got to build bypasses!"