Re: [ANNOUNCE] Referat af medlemsmøde den 11.08.2002

On Tue, 13 Aug 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Referat af SSLUG medlemsmøde søndag den 11. august 2002

> Punkt 4.5
>   Det åligger årsmötet att behandla följande punkter :
>    1. Årsmötets öppnande.
>    2. Fastsällande av dagordning.

Hvem skal være ordstyrer til det punkt?

>    3. Val av ordförande för årsmötet.

Jeg foreslår 2 og 3 byttes om.

>    4. Val av två justeringspersoner tillika rösträknare.
>    5. Styrelsens årsredovisning.
>    6. Revisorernas berättelse.
>    7. Fastsällande av resultat- och balansräkning.
>    8. Fastsällande av medlemsavgift för nästa år.
>    9. Fråga om beviljande av ansvarsfrihet.
>   10. Val av styrelseledamöter och suppleanter.
>   11. Val av revisorer.
>   12. Val av valberedning.
>   13. Stadgeenligt inkomna motioner.
>   14. Övriga frågor.
>   15. Årsmötets avslutande.

Ellers meget fint.

> IT-politik
> ==========
> Grove: Man kunne forsyne indlæg på SSLUG-itpolitik med en
> fodnote hvor der står: "Dette er ikke nødvendigvis SSLUG's
> holdning".

Dette er en fremragende ide. Teksten skal sikkert files lidt til, for
uvilkårligt kommer jeg til at tænke: "Jammen hvad er så SSLUGs holdning?".

Nyt forslag: "Eventuelle holdninger i dette brev kan ikke tages til udtryk
for SSLUGs officielle holdning. SSLUGs officielle tegnes af bestyrelsen."

Og så vil det være rimeligt, at bestyrelsen til mange ting har holdningen:
"Det har vi ikke nogen holdning til." Netop for at undgå, at bestyrelsen
skal sætte sig ind i alt for meget.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug