Re: [FORENING] SSLUG-vejleder forslag

Peter Toft wrote:

> Efter at have rettet Kristians mail til så jeg kan
> svare på den hele, så here goes;
>
> Enig; kan vi ikke få formuleret ovenstående (svarende
> til Oles tanker) på en pæn måde?

Det var min tanek at på det tilmeldingsinterface jeg forestiller mig på
web skulle der være plads til at folk kunne skrive lidt om hvor de
skrive lidt om hvor egentlig står og hvad de egentlig vil med
foreningen.

Jeg kan ikke se noget til hindring for at en vejleder, afviser en
nyankommen(uden at vedkommede for det at vide selvfølgelig) hvis
vedkommende ikke viser tilstækkeligt engagement i det han skriver. Jeg
vil så prøve at finde en anden vejleder.

--
-
Poul-Erik Andreasen