Re: [FORENING] SSLUG-vejleder forslag

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Mit første forslag til annoncerings-tekst om
> vejleder-ordning:

>          Hitchhiker's guide to SSLUG
>
> Som nyt medlem af SSLUG kan man med garanti være
> usikker på hvad der egentlig foregår i SSLUG og hvorfra
> man nemmest kan få den rette information. Endnu større
> er problemet, hvis man egentlig godt vil give en hånd
> med i de aktiviteter der allerede kører, men ikke ved
> hvem man skal kontakte.
>
> Der har været mange folk i SSLUG som med lidt støtte i
> starten fra erfarne SSLUG-folk har vist sig at være
> spændende og har sammen med os andre lavet en masse
> [...]

tjaaaa

Jeg har efterhaanden skrevet privat sammen med en del nye folk.
Nogle over flere uger, nogle over faa dage eller endda faa timer.

Men faelles for dem alle er at der er noget ved det de har skrevet
paa en af listerne der har trigget mig.
Flere har skrevet det, og jeg goer det også gerne: Jeg tænker og snakker
ofte UNIX og Linux fra morgen til aften. For at jeg gider bruge min tid på
at vejlede folk til hvor og hvordan man bedst faar noget ud af SSLUG, skal
jeg paa forhaand have en fornemmelse af at vedkommende ogsaa mener det
alvorligt.

Det bliver noedt til at vaere den der skal vejledes der i foerste omgang
tager stafetten. Jeg tvivler paa at ret mange paa sslug@sslug vil
kunne fange min interesse, hvis der ikke stilles andre krav end at man skal
kunne skrive på et forstaaeligt sprog.

/kristian

--
Et fad vin gør flere mirakler