Re: [FORENING] SSLUG-vejleder

Ole Tange wrote:

> Jeg frafalder guide og tutor og bakker istedet op om vejleder.

Jeg syne også at vejleder er ganske godt, jeg vil dog gerne have at
det ofiicielt kommer til at hedde personlig vejleder eller måske en
forenings vejleder.

Hmm.

Hvis vi kalder oredningen for forenings vejlerder ordningen

Og vi i præsentationsmaterialet gør opmærksom på at vejlederen er
personlig

Så kan vi daglig tale nøjes med vejleder.

--
-
Poul-Erik Andreasen