Vejleder/intro-ordning

Ole Tange skrev:

> Kan vi kræve, at de ikke-vejledte/ikke-tantede skal
> melde sig på en mailingliste, hvor de skal skrive, at de
> søger vejleder/tante?

Det tror jeg ikke er en god idé. Ideen med ordningen er at
hjælpe dem der er usikre på spillereglerne i SSLUG godt i
gang. Hvis man skal skrive til en postliste for at lave en
aftale om at kunne skrive direkte til en bestemt person, når
man er i tvivl om hvilken postliste man skal spørge om noget
på, så tror jeg ikke vi opnår at få flere folk sat i gang.

> Personligt vil jeg kun vejlede/tante nogen, der har
> udvist en vis form for interesse. Det kunne f.eks. være:
>
> * at komme til et møde
> * at komme til et installationsarrangement

Det er der måske noget om. Men det betyder jo at vi nærmest
udelukker folk der ikke bor i København, Lund eller Malmö
fra at bidrage til foreningens aktiviteter.

Jacob
--
Open Source-arrangementer i Danmark annonceres nu på
<sslug@sslug>. Hvis du vil læse med, så send en