Re: [FORENING] SSLUG-vejleder

On Mon, 12 Aug 2002, Jørgen Kristensen wrote:

> Jeg tror at en ny hacker vil foretrække en _vejleder_ frem for en _tante_.
>
> Der er på et tidspunkt, hvor man endnu ikke er indsat i SSLUG´s humor,
> at man skal foretage dette valg!
>
> Jeg stemmer for _vejleder_.

Jeg frafalder guide og tutor og bakker istedet op om vejleder.

Hvis jeg skulle skrive en PM om initiativet, så er jeg sikker på, at PM'en
ville blive taget mere seriøst, hvis der stod SSLUG-vejleder frem for
SSLUG-tante. Det vil desuden gøre sprogbruget nemmere:

"Jeg har ikke tid: Jeg vejleder Foo Bar."

frem for

"Jeg har ikke tid: Jeg tanter Foo Bar."

/Ole - hvis tante aldrig har vejledt ham
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm