Re: [FORENING] Buddy/Onkel/Tankel-ordning i SSLUG

[snip]
> I øvrigt skal man gøre sig helt klart at det her handler IKKE om at
> lave et servicetilbud til nye medlemmer, som flest mulig vil få gavn
> af. Det handler om at få fat i de nye medlemmer som udgør et
> potientiale, rent foreningsmæssigt.

Et kanon koncept jeg helt kan stå inde for. Da jeg var helt ny i sslug
(og ganske ung for den sags skyld), der tog hans mig "i hånden" og
introducerede mig til folk og fæ samt fik mig til at holde foredrag osv.
Dette gjorde at jeg ikke følte sslug som noget stort og ukendt, men
nærmere som en familie hvor jeg kunne få hjælp og vejledning - samt
hygge mig og have det sjovt.
Jeg vil også gerne hjælpe til med dette i den udstrækning jeg kan finde
tid til det.

--
Kim Schulz - Freelance Development    | The Wright Bothers weren't the
www.schulz.dk  - En nørds bekendelser | first to fly.  They were just