Re: [FORENING] Buddy/Onkel/Tankel-ordning i SSLUG

Ole Tange wrote:

> Jeg tror ikke kun det gælder for hackere. Jeg tror også, min søster heller
> vil have en guide end en onkel/tante. Egentlig ville jeg nok hellere kalde
> det for en tutor - men tutor er bare ikke et kendt dansk udtryk.

Mulighvis, men men spørsmålet er ikke om en person der heller vil have
en guide, end en onkel/tante i det hele taget vil have noget.

I øvrigt skal man gøre sig helt klart at det her handler IKKE om at lave
et servicetilbud til nye medlemmer, som flest mulig vil få gavn af. Det
handler om at få fat i de nye medlemmer som udgør et potientiale, rent
foreningsmæssigt.

--
-
Poul-Erik Andreasen