Re: [FORENING] Buddy/Onkel/Tankel-ordning i SSLUG

On 12 Aug 2002, Anne Østergaard wrote:

> Jeg tror at en ny hacker vil foretrække en_guide_ frem for en _tante_.
>
> Der er på et tidspunkt, hvor man endnu ikke er indsat i SSLUG´s humor,
> at man skal foretage dette valg!
>
> Jeg stemmer for _guide_.

Jeg tror ikke kun det gælder for hackere. Jeg tror også, min søster heller
vil have en guide end en onkel/tante. Egentlig ville jeg nok hellere kalde
det for en tutor - men tutor er bare ikke et kendt dansk udtryk.

/Ole
--
Gør noget ved spam: Send det til sslug@sslug
http://www.net-tjek.dk/ehandel/indh1.htm