Re: [FORENING] medlemsmødet på søndag

J wrote:

> Umiddelbart synes jeg det ser ud til at SSLUG har de
> postlister der er behov for, men hvis der er behov for flere
> har bestyrelsen hidtil altid været modtagelig for forslag.
>
> Og hvad angår aktiviteten på domænet "opensource.dk", så
> mener jeg det er noget vi bør koordinere med de andre open
> source-foreninger i Danmark, og ikke bare styre enevældigt
> fra København, Lund og Malmö.
>
> /J

AALUG = Århus Linux User Group holder ekstrordinært generalforsamling
onsdag den 14 august og sidst på dagsordenen efter eventuelt står:

- OpenSource.dk:
Det har på det seneste (på sslug@sslug og sslug@sslug
været debatteret om der skal dannes en paraplyorganisation for Open Source samfundet i Danmark.
Oplægget kan læses her:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_05/msg00068.html
Mødereferat fra første møde omkring OpenSource.dk:
http://www.sslug.dk/emailarkiv/forening/2002_06/msg00000.html

Mvh. Jørgen Krisatensen