Re: [FORENING] medlemsmødet på søndag

Frank Damgaard skrev:

> Grunden til at tage det op, er at der er et ønske om
> ekstra opensource-postlister, og det er sandsynligt at
> SSLUG skal lægge infrastruktur til opgaven.

God pointe. Grunden til at jeg ikke regner det for
væsentligt er at jeg mener at, hvis "opensource.dk" skal til
at køre noget med et væsentligt overlap med SSLUG's egne
postlister, så bør det være en separat organisation der
styrer det.

> Det var mest en diskussion om de tekniske, praktiste og
> resourcemæssige muligheder, som SSLUG kan tilbyde.

O.k. Jeg har sat en stump tekst på programmet:

   http://www.sslug.dk/moede/medlems/2002-08-11/

Du må meget gerne rette den til.

/J