Re: [FORENING] medlemsmødet på søndag

On Thu, Aug 08, 2002 at 09:49:43 +0200, J wrote:

> Umiddelbart synes jeg det ser ud til at SSLUG har de
> postlister der er behov for, men hvis der er behov for flere
> har bestyrelsen hidtil altid været modtagelig for forslag.

> Og hvad angår aktiviteten på domænet "opensource.dk", så
> mener jeg det er noget vi bør koordinere med de andre open
> source-foreninger i Danmark, og ikke bare styre enevældigt
> fra København, Lund og Malmö.

Grunden til at tage det op, er at der er et ønske om
ekstra opensource-postlister, og det er sandsynligt at
SSLUG skal lægge infrastruktur til opgaven.

Der er forskellige måder at "teknisk" løse dette.

Den nuværende ad-hoc-løsning lægger op til en hel del
dobbelt-arbejde da det kører på en separat maskine (tyge).
(eller er det ikke så stort et problem, vi har ellers kun
 ganske få  admin der skal klare alt det praktiske)

Det var mest en diskussion om de tekniske, praktiste og
resourcemæssige muligheder, som SSLUG kan tilbyde.

Det ville være rart at dette var gennemtænkt og klar
inden man pludselig skal oprette en masse lister.

--
mvh Frank Damgaard  |