Re: [FORENING] medlemsmødet på søndag

On Thu, Aug 08, 2002 at 09:18:52 +0200, P wrote:

> Første pointe var vist nok at det ikke bare var noget man pålagde
> SSLUGs bestyrelse.

Det var jo hvad der skulle diskuteres, nemlig det rent praktiske
hvordan.
Er det i SSLUG så er det formelt bestyrelsen, men ligsom www_admin
og admin opgaver så kan denne opgave jo også uddelegeres.

Derfor ser jeg det mest som en teknisk or organisatorisk diskussion
om hvordan vi lettest muligt kan få listerne op at køre.

(hvis vi overhovedet vil have listerne?, måske nogen slet
 ikke vil udvide?)

--
mvh Frank Damgaard  |