Re: [FORENING] medlemsmødet på søndag

On Wed, 2002-08-07 at 17:37, Frank Damgaard wrote:
> Vi burde måske tage en lille diskussion på medlemsmødet
> om opensource mailinglisterne ?

Udemærket idé, synd at det er så langt væk.

> På mig virker det som om at der ikke var den store lyst til det
> store nye foreningsoprettelse, vedtægter osv.

Ja, diskussionen løb lidt ud i sandet sidst. Hvis folk bare ville lade
være med at misforstå hinanden med vilje, så tror jeg vi kunne få en
mere saglig debat - og måske komme til nogle bedre løsningsforslag.

> Så er det måske bedre blot at SSLUG eller bestyrelse opretter
> en del lister i news.opensource.dk efter behov.
> Evt. nedsætter nogle regler for oprettelse af nye lister,
>  i stil med som vi gør i SSLUG eller på usenet.

Det var da i hvert fald en start.

> Det ville måske være praktisk hvis news.sslug.dk og news.opensource.dk
> er den samme, og så der kan laves nogle "aliaser" sådan
> at en del af sslug/linux listerne også findes på news.opensource.dk
> Der er jo ingen grund til at dublere de samme emner/lister

Det kan der være noget om.

> På den måde kan listerne komme igang. Ellers så sker der
> vist ikke så meget ;(

Nej, men folk har vel været på sommerferie. Lad os håbe at diskussionen
kommer i gang igen i løbet af august.

Mvh
./Brix
AaLUG
--
Henrik Brix Andersen <sslug@sslug>

  "See, partitioning is easy. Err... oops."